Beneficiile colaborării cu un scriitor de conținut, care are și abilități de copywriting

Atunci când creezi conținut online, o parte din randamentul investiției tale se va reflecta în calitatea audienței pe care ai reușit să o construiești, în încrederea oamenilor care te urmăresc și în gradul de conștientizare ale acestora cu privire la brandul tău. Cu alte cuvinte, cât de bine te cunosc pe tine/afacerea ta și ceea ce oferi. 😊

Toate aceste aspecte sunt esențiale pentru a putea construi o prezență puternică în mediul online.

Însă, din păcate, în multe cazuri nu este destul…

Ca și antreprenor, știi și tu că popularitatea – numărul de aprecieri, distribuiri, comentarii etc. – chiar dacă îți susțin afacerea pe termen lung, nu-ți vor plăti neapărat și facturile

Este adevărat că o strategie de conținut pusă la punct te ajută să-ți vinzi produsele și serviciile mult mai ușor, dar… în final, tot ajungi în situația în care vei avea nevoie de cineva care îți transformă cititorii în clienți loiali.

Fiecare afacere are nevoie de un copywriter, indiferent de stadiul în care se află.

Iar o afacere care investește în conținut, are nevoie de un om care are experiența necesară încât să știe cum să îndemne oamenii la acțiune, într-un mod strategic.

Un copywriter capabil știe cum să convingă un client potențial să se înscrie la un newsletter, să dea click pe o reclamă, să se înscrie la un webinar sau să apase pe butonul ”adaugă în coș”.

Iar acest copywriter îl alegi în funcție de rezultatele pe care ți le poate aduce, nu doar pentru cât de frumos și elegant scrie…

Atunci când ești în căutarea unui copywriter, în primul rând alegi acel om în funcție de abilitățile lui de a face research și de a filtra informațiile esențiale și relevante legate de produsul, piața și publicul tău țintă…

Trebuie să acorzi atenție abilităților lui de a construi un avatar de client cât mai specific și detaliat, în funcție de timpul și resursele pe care le are la dispoziție…

Un copywriter bun scrie empatic, cu emoție și pe limbajul clientului. De asemenea are abilitatea de a structura informațiile și a le prezenta în fața clientului final în așa fel, încât materialele pe care le livrează, se transformă în instrumente care convertesc.

Instrumente care colectează lead-uri, îți țin calendarul ocupat și în final îți aduc vânzări.

În ultimii 5 ani de freelancing, am lucrat cu mulți antreprenori din diferite domenii. Pe lângă Social Media Marketing și Content Writing, mi-am dezvoltat abilitățile și pe partea de Copywriting.

0 +
Articole scrise
0 +
colaborări în 24 de nișe diferite
0 +
cursuri susținute

Astfel, în prezent, aceste abilități contribuie la calitatea strategiei de conținut pe care o creez afacerilor cu care colaborez, dar pe de altă parte, îmi permite să preiau și proiecte individuale strict pe copywriting.

Cu sprijinul echipei mele formate din freelanceri pricepuți, ofer următoarele servicii:

Social Media Copywriting

Creez reclame care atrag atenția și generează interes pentru produsele și serviciile tale

Website Copywriting

Scriu texte pentru website care informează, sunt aliniate cu tonul brandului tău, inspiră încredere, dar în același timp încurajează vizitatorii să acționeze

E-mail Copywriting

Îți transform lista de abonați într-un mediu prin care cititorii tăi devin clienți loiali, datorită conținutului relevant pe care-l primesc

Ce trebuie să mai știi despre mine este că sunt un om flexibil, creativ și empatic – calități care nu se vor reflecta doar în conținutul pe care ți-l livrez, dar și pe întreaga perioadă a colaborării noastre. Îmi doresc ca toată colaborarea noastră să se bazeze pe încredere reciprocă.  Iar din partea mea, asta înseamnă că în primul rând te consult și caut activ soluții împreună cu tine, în loc să-ți trimit doar niște materiale.

Fie că ai o pagină de Social Media, un website sau o listă de abonați – dacă vrei să scoți potențialul maxim din toate aceste instrumente, sunt aici să-ți scriu texte de vânzare aliniate cu brandingul tău, viziunea ta și care scot în evidență valoarea pe care o aduci în lume prin afacerea ta. Aspecte care se vor reflecta pe fiecare bucățică de text pe care ți-l livrez.

Apasă aici și programează o ședință de consultanță gratuită de 30 de minute, în care să povestim despre afacerea ta și obiectivele tale.