De unde știi că este timpul să investești mai mult în Content Marketing

Ca și antreprenor, știi și tu că este mult mai eficient să păstrezi atenția unui client care te cunoaște și înțelege ce oferi, decât să investești bani în a aduce constant clienți noi. Iar principiul acesta nu e cu puțin mai adevărat nici atunci când vorbim de content marketing.

Totuși, un lucru important de menționat este că odată ce ai investit în content marketing, pe lângă faptul că acesta te ajută să menții relația cu clienții tăi potențiali și să-i faci să interacționeze cu brandul tău… content marketingul este un instrument care pe termen lung, îți va aduce constant clienți noi.

Pe de altă parte, prin content marketing nu doar că îți poți promova produsele și serviciile pe care le oferi, ci te ajută să-ți transformi brand-ul într-o sursă de informare a publicului tău.

Gândește-te ca și cum îți suni contabilul ca să-ți explice cele mai recente reglementări ce țin de contabilitatea afacerii tale…

Sau îți suni dentistul din cauza unor simptome care te deranjează și vrei să afli posibile cauze, înainte să-ți faci o programare…

Ei bine, mulți dintre acești experți, pentru a scoate maximul din expertiza și cunoștințele lor, iar în același timp să minimizeze timpul petrecut cu sarcini care nu le aduc bani, hotărăsc să investească în conținut.

Conținut care înseamnă informație. Informație de calitate, care îi ține aproape pe clienții actuali, dar atrage și clienți potențiali, datorită faptului că oferă valoare…

Pe de altă parte, astfel, content marketingul îți oferă și oportunitatea prin care să-ți construiești încrederea cu publicul tău, autoritatea în domeniul în care activezi și să-ți promovezi serviciile și produsele în același timp.

Iar cu cât este mai relevant și util conținutul pe care îl creezi, cu atât va fi mai eficientă toată comunicarea ta în mediul online.

Însă, ca și antreprenor, principala ta sarcină este să te ocupi de dezvoltarea afacerii și al expertizei tale. Iar pentru tot ce ține de scrierea de conținut, sunt eu aici.

În ultimii 5 ani de freelancing, am lucrat cu mulți antreprenori din diferite domenii. Am învățat mult și încă mă educ constant ca să pot oferi conținut de calitate, scris pe limbajul publicului tău țintă și aliniat cu brandul tău.

0 +
Articole scrise
0 +
colaborări în 24 de nișe diferite
0 +
cursuri susținute

Fie că ai un website, blog, magazin online sau ai nevoie de articole, advertoriale sau descriere de produse, sunt aici ca să te ajut să-ți ilustrezi expertiza, să te faci cunoscut, să-ți vinzi produsele și serviciile, prin conținut de calitate care educă, informează și aduce un plus de valoare cititorilor tăi.

Însă, vreau să menționez un lucru important, ceea ce am învățat în anii precedenți, lucrând pe diferite nișe..

Am ajuns la concluzia că în mediul online nu contează doar ce spui, ci și cum o faci…

Cu alte cuvinte, înainte să investești în conținut, trebuie să te asiguri că ai o strategie bine pusă la punct în spate.

Pentru că vrei ca toată comunicarea ta să fie eficientă și fiecare cuvânt pentru care ai plătit un expert, să-ți aducă randament și rezultate pe termen lung.

Din acest motiv, înainte să mă pun la butoane, în primul rând dau mare importanță strategiei, consultându-mă cu tine, ca să înțelegi tot procesul din spatele content marketingului. Sau cu alte cuvinte, să înțelegi unde și de ce îți cheltui banii.

De asemenea, mi-am dezvoltat abilitățile și pe partea de SEO. Asta înseamnă că nu doar îți pot oferi conținut de calitate, dar îți stau la dispoziție și în cazul în care ai nevoie să-ți optimizezi articole sau pagini web din trecut.

Ce trebuie să mai știi despre mine este că sunt o persoană serioasă și pun accent pe calitate, înainte de cantitate. Din acest motiv, niciodată nu promit mai mult decât pot livra.

Pe de altă parte, sunt o persoană empatică, flexibilă și receptivă – calități care nu se vor reflecta doar în conținutul pe care ți-l livrez, dar și pe toată perioada colaborării noastre.

Și cel mai important, nu-ți voi promite niciodată formule magice când vine vorba de marketing online. Însă, după ce înțeleg viziunea și obiectivele afacerii tale, îți croiesc pachete de conținut personalizate, aliniate cu bugetul tău, nevoile tale și ale clienților tăi.

Dacă vrei să afli mai multe despre cum poți câștiga mai multă vizibilitate, autoritate și vânzări în mediul online cu ajutorul marketingului prin conținut, îți ofer o consultanță gratuită, în care să povestim despre afacerea ta și obiectivele tale.

Ai deja o strategie de promovare și ai nevoie de cineva care care îți poate transforma cititorii în clienți loiali?